sobota, 22 października 2016

Krótka notka~

 

Witam słoneczka~

Więc chciałabym was przeprosić za moją nieobecność, ale szkoła to zło i każdy uczeń o tym wie. Pochłania ona większość mojego wolnego czasu, więc nawet na zastanowienie się nad planem jakiegoś scenariuszu jest cholernie ciężkie. 

Aczkolwiek teraz będzie troszkę wolnego, więc postaram się z całych sił dodać coś fajnego ^^
Zaczęłam już dwa zamówione scenariusze, więc źle chyba nie jest...

Plus!

Mam pomysł na nową serię (yaoi oczywiście). To znaczy pomysł...mam zarys fabuły, ale znów mam kilka fabuł. Szkolna, albo coś w zamku by się działo, albo jeszcze jakiś biznesmen, albo coś...nic nie mówię XD
Ogólnie chciałabym też dowiedzieć się od was jaki byście chcieli parkin. Vkooka, było multum na tamtym blogu, więc może go sobie odpuścimy (ale one shoty jak bum cykcyk będą).

Planowałam:
- Jikooka
- YoonMina

 

 No i tu problem. Bo. Ja. Nie. Wiem. Czy. Wam. Odpowiada. Np. Jikook.

Osobiście wolałabym chyba Jikooka, a YoonMina dać pobocznie, co wy na to?
Może jakieś inne pomysły,  ja chętnie przeczytam :D

Dziękuję za uwagę~

4 komentarze:

  1. Przykro mi, ale się nie zgadzam ....
    YooMin TO ŻYCIE xD Więc wiesz....ja tam jestem za nimi :D
    Ale, jeśli wolisz JiKooka, może być ^^ Ogólnie lubię ich chyba wszystkie paringi :D
    Mam nadzieję, że już niedługo coś dodasz, bo naprawdę brakuje mi twoich prac ^^
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz największy dylemat, jak skomentować paringi... Bo w sumie ani Jikook, ani YoonMin to żadne z moich ulubieńców :") Wiesz, VKook życiem itepe itede xD
    Ale i tak przeczytam wszystko, co napiszesz, więc wybierz ten, który bardziej pasuje Tobie ;)
    Życzę dużo weny i czasu do pisania ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy blog: http://hard-carry-kpop-opowiadania.blogspot.com/
    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. http://hard-carry-kpop-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń